2012. január 23., hétfő

Nagyméretű játszószőnyeg járókabetét minden_1Ft! - Jelenlegi ára: 1 Ft


Szekrényürítés!!!!
Mivel már nem férek el, kisfiam kinőtt ruháit és egyéb dolgait sorban töltöm fel.
Mindegyik aukció 1 Ft-ról indul és a legmagasabb licit fogja vinni. Villámár és minimálár nincs!!!
Időhiányában nem tudom a ruhákat lemérni, de mindegyiknél emlékszem a méretre, ha bizonytalan vagyok, inkább kisebb méretet írok.
A vásárlás után kérlek 5 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben - a felhasználónevedet a tárgyban jelezve, ha más ruhácskára is licitálsz, kérlek szólj!
Mindegyik ruhát átnéztem, folt, lyuk vagy egyéb hiba nincs rajtuk, a "játszósakat" már elajándékoztam.
A ruhák mellett pár dolog még feleslegessé vált.  
A licit tárgya:
Egyedileg varratott nagyméretű játszószőnyeg vagy járókabetét.
Mosógépben 40 fokon mosható (én kimostam most egyszer).
Nagyon praktikus kis darab, amikor a baba már unja az ágyban fekvést, de még nem mászik, vagy ha már felül, és hogy ne fázzon meg a padlón.
Méret:  125x125 cm
Állapota:  újszerű
Eredeti ára 5000 Ft volt.
További babaruháim ide katt!
Minden kérdésre szívesen válaszolok - ha tudok!  
Sikeres licitet!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-03 20:45
. Nagyméretű játszószőnyeg járókabetét minden_1Ft! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése